Тема гімназії:
«Розвиток життєвої компетентності учнів в умовах особистісно – орієнтованого навчання та виховання»
Головна мета гімназії:
Надання учням оптимальних можливостей для отримання різнобічної освіти та високої культури, реалізація творчих здібностей і нахилів дітей в ім’я збагачення творчого, культурного та інтелектуального потенціалу найвищої цінності нації, відродження й утвердження національної культури, духовної єдності громадян України.
Завдання педагогічного колективу:
· удосконалити виховну систему гімназії;
· розробити оптимальну структуру самоврядування;
· створити умови для розвитку особистісних можливостей можливостей та інтересів, творчого потенціалу учнів.
В умовах розвитку української державності пріоритетним напрямками реформування виховання, визначеними Державною національною програмою "Освіта. Україна ХХІ століття, є:
формування національної свідомості, належності до рідної землі, народу:визнання духовної єдності поколінь та спільної культурної спадщини:виховання почуття патріотизму, відданості Батьківщині;утвердження гуманістичної моралі та формування поваги до таких цінностей, як свобода, рівність, справедливість;формування творчої, працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;розвиток індивідуальних здібностей і талантів молоді, забезпечення умов їхньої самореалізації;формування соціальної активності та професійної компетентності особистості на основі соціальних умінь: готовність до участі в процесах державотворення, здатність до спільного життя й співпраці у громадському суспільстві, готовність взяти на себе відповідальність, здатність розв'язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів, здатність до самостійного життєвого вибору на основі гуманістичних цінностей; формування працелюбної особистості, її відповідальності за свої дії…
Очікувані результати
Виховання молодої людини як громадянина на основі оволодіння гуманістичними цінностями, нормами демократичної культури, формування духовного світу особистості, виховання учня-патріота України, розуміння ним проблем, які стоять перед державою, здатність творчо засвоювати знання, розв'язувати нестандартні завдання, максимально реалізувати себе в різних видах діяльності.